خدمات چاپ و بسته بندی

خدمات چاپ و بسته بندی

کسب و کارهایی که خدمات چاپ و بسته بندی محصول خود را به متخصصین این حوزه می‌سپارند، در بازار از رقبا پیشی گرفته و تصویر برند خود را بیشتر و بهتر در ذهن مخاطبین و مشتریان هک می‌نمایند.
آکسون 369 ضمن ارائه خدمات طراحی گرافیک تبلیغاتی، کلیه خدمات هرگونه چاپ و بسته بندی محصول را برای مشتریان خود انجام داده و پکیج کاملی از این خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

چاپ

یک طرح گرافیکی چاپ شده تنها زمانی زیبایی خود را تمام و کمال به رخ می‌کشد که به درستی و با چاپگرهای قدرتمند چاپ شده باشد.
واحد چاپ آکسون تمامی خدمات چاپ، اعم از چاپ بروشور، چاپ بنر، چاپ کارت ویزیت، چاپ پوستر و … را زیر نظر متخصصین و با استفاده از چاپگرهای مدرن و قدرتمند ارائه می‌نماید.

بسته بندی

اولین و تاثیرگذارترین معرف یک محصول بسته بندی آن است. بسته بندی محصول باید هوشمندانه طراحی و اجرا شود تا بیانگر کیفیت کالا و محصول درون خود باشد.
در واحد چاپ و بسته بندی آکسون، بسته بندی محصولات با توجه به ماهیت محصول و کالا خلاقانه طراحی و سپس ساخته شده تا با برقراری ارتباط بین مشتریان و بسته ای که در دست دارند، محصول شما از محبوبیت بیشتری برخوردار شود.

هدایای تبلیغاتی

یکی از موثرترین راه های افزایش محبوبیت کسب و کار، تبلیغ آن در قالب هدایای تبلیغاتی است؛ هدایایی از قبیل تقویم، سر رسید، برگه نوت و … .
مشاورین آکسون در واحد تبلیغات، ضمن انتخاب مناسب ترین نوع هدیه برند شما، طراحی تصویر تبلیغاتی بر روی هدایا را نیز برای مشتریان خود انجام داده و امکان تعامل مخاطبان با برند شما را افزایش می‌دهند.