خلق و توسعه برند

ارائه استراتژی‌های توسعه برند

خلق و توسعه برند

برندسازی اصلی ترین گام در مسیر راه اندازی کسب و کاری نو به شمار می‌رود. برند، هویت یک سازمان را به نمایش می‌گذارد؛ و خلق برندی قدرتمند تنها زمانی امکان پذیر است که معماری برند به درستی انجام پذیرد تا افق های روشنی درجهت توسعه آن برند نمایان شود.
دپارتمان مشاوره برندینگ آکسون369 شما را در تمامی مراحل خلق و مدیریت برند همراهی کرده، و با ارائه استراتژی‌های توسعه برند افزایش سودآوری کسب و کار شما را تضمین می‌نماید.

مطالعات بازار

شناخت بازار هدف، یکی از مراحل اولیه در خلق و توسعه برند می‌باشد. طی انجام تحقیقات بازار و مطالعات بازاریابی آگاهی از نیازها و خواسته های مخاطبان هدف میسر شده و مقدمات تدوین استراتژی برند فراهم می‌آید.
متخصصین آکسون در واحد مشاوره بازاریابی، با انجام مطالعات و تحقیقات گسترده، بازار هدف کسب و کار شما را شناسایی کرده، مخاطبان خدمات و محصولات شما را هدف قرار داده و راه حل های بهینه ای در جهت رشد و توسعه برند ارائه می‌دارد.

تدوین استراتژی برند

آنچه موفقیت یک برند را رقم می‌زند، نقشه راهی است پویا که فرصت‌ها و چالش‌ها را معرفی و برای هر یک دستورالعمل و راه حل ارائه نماید. استراتژی برند همان نقشه راه رشد و موفقیت برند است که بهره گیری از آن کلید سودآوری کسب و کار به شمار می‌رود.
متخصصین برندینگ آکسون، با بهره گیری از تجربیاتی چندین ساله در حوزه خلق و توسعه برند، مشتریان خود را در تمامی مراحل تدوین استراتژی های برند همراهی نموده و صاحبان کسب و کار را در راه پرفراز و نشیب مدیریت برند یاری می‌نمایند.

طراحی هویت بصری

مهمترین قدم پس از ساخت هویت برند، به نمایش گذاشتن آن هویت در قالبهایی است که قادر به بیان تصویری ماموریت برند باشند. هویت بصری برند مجموع المان هایی است که تصویری از برند را به چشمان مشتریان می‌آورد؛ از لوگو و رنگهای سازمانی گرفته، تا نحوه رفتار با مخاطبان هدف و چگونگی ظاهر شدن برند در کمپین های تبلیغاتی.
طراحی هویت بصری برند چالشی است که آکسون 369، با بهره گیری از گروهی متشکل از طراحان گرافیک، کارشناسان تولید محتوا، متخصصین بازاریابی و مشاورین برندینگ، در جهت رفع آن برای مشتریان خود تلاش کرده تا موفقیت سازمان حاصل شود.

تدوین برند بوک

هر برند قدرتمند نیازمند کتابچه ای است که به سان یک شناسنامه تمامی ویژگی ها و هویت آن برند را در بر گیرد. از ویژگی های لازم الذکر در کتابچه برند میتوان به این موارد اشاره کرد: لوگو، پالت رنگی برند، لحن و صدای برند، شعار تبلیغاتی، کلمات کلیدی، بایدها و نبایدهای برند و …
واحد تدوین برند بوک آکسون، کلیه خدمات تخصصی طراحی برند بوک را به مشتریان خود ارائه داده و شما را در تمامی مراحل تهیه کتابچه برند با افتخار یاری و همراهی می‌نماید.

آموزش سازمانی

رشد و توسعه سازمان در گرو ارتقا سطح دانش کیفی عوامل آن سازمان می‌باشد؛ از این رو، آموزش سازمانی اثربخش منجر به دستیابی سازمان به اهداف استراتژیک خود شده و راه را برای توسعه کسب و کار هموار می‌سازد.
آکسون 369، با برگزاری دوره های پیشرفته در حوزه های دانش سازمانی، مدیریت کسب و کار، توسعه برند و … ، کسب و کارهای کوچک و بزرگ را همراهی می‌نماید تا با افزایش سطح دانش عوامل سازمان، رشد و توسعه برند شما را به ارمغان آورد.