کمپین های تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی

برگزاری کمپین های تبلیغاتی موفق با رشد و سودآوری کسب و کار نسبت مستقیم دارد؛ از این رو بزرگترین چالش هر برند نحوه ی تبلیغ موثر آن است.
آژانس تبلیغاتی آکسون 369، در جهت ارائه کمپین های تبلیغاتی 360 درجه، تمامی خدمات طراحی، برنامه ریزی، اجرا و مدیریت انواع تبلیغات را به مشتریان خود با افتخار ارائه می‌دارد و موفقیت و سوددهی هر کمپین را تضمین می‌نماید.

ATL کمپین

هدف این نوع تبلیغات آگاهی مخاطبان هدف از حضور برند در بازار است. چنین تبلیغاتی در سطح گسترده و رسانه های اجتماعی ای انجام میشود که در آنها امکان تعامل با مخاطبان وجود ندارد؛ مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله و …
آکسون 369 در جهت اجرای کمپین های ای تی ال، تمامی خدمات طراحی و ساخت آگهی تبلیغاتی تلویزیونی، آگهی تبلیغاتی رادیو، تیزر تبلیغاتی و آگهی روزنامه را به مشتریان خود ارائه می‌دارد.

BTL کمپین

در کمپین های BTL تلاش می‌شود تا هرچه بیشتر با مخاطبان تعامل برقرار شده و در آنها میل و اشتیاق به خرید و استفاده از محصول ایجاد شود. سمپلینگ و رودشو از انواع کمپین تبلیغاتی بی تی ال میباشند.
متخصصین آکسون، پس از طراحی و برنامه ریزی کمپین BTL برای برند شما، مناسب ترین شخص را برای پرزنت کردن محصول و/یا خدمات برمی‌گزینند و از این طریق جذب مشتری و فروش حداکثری را تضمین می‌نمایند.

TTL کمپین

کمپین تبلیغاتی TTL، استراتژی ای است که در آن از هر دو روش ATL و BTL استفاده می‌شود. به این معنی که در کنار استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از برند، مستقیما با مخاطبین هدف ارتباط برقرار شده و محصولات و خدمات تبلیغ می‌شوند.
آکسون 369 کمپین های تبلیغاتی تی تی ال را با توجه به نیاز و خواسته مشتریان، طور اختصاصی طراحی و اجرا می‌نماید