همایش و رویداد

فرصت‌های طلایی برای تبلیغ برند و جذب مخاطب

برگزاری همایش و رویداد

برگزاری همایش‌ها و رویدادها یکی از فرصت‌های طلایی برای تبلیغ برند و جذب مخاطب است. هر چه حضور یک برند در گردهمایی‌ها پررنگ‌تر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب کرده و قدرتمندی خود را در بین رقبا افزایش می‌دهد.
متخصصین آکسون 369، صفر تا صد حضور برند شما را در همایش‌ها و رویدادها طراحی و برنامه‌ریزی نموده و در تمامی مسیر تبدیل مخاطبان هدف به مشتریان وفادار، در کنار شما خواهند بود.

برگزاری همایش

حضور برند شما در همایش و گردهمایی تبلیغاتی که به‌درستی و هوشمندانه برنامه ریزی شده باشد، یکی از موثرترین راه‌های معرفی برند و جذب مخاطبان هدف به‌شمار می‌رود.
اگر تصمیم به شرکت در گردهمایی را دارید، مشاورین آکسون 369 شما را در تمامی مراحل طراحی، آماده‌سازی، اجرا و مدیریت حضور شما در همایش، همراهی می‌کنند تا محبوب و پرقدرت دیده شوید.

برگزاری رودشو و سمپلینگ

رودشو نوعی بازاریابی است که طی آن، افراد در همایشی نیم روزه درباره برند یا کسب و کار خود صحبت کرده و به معرفی آن میپردازند. در رودشو این امکان وجود دارد که مخاطبان با پرزنتر ها تعامل برقرار کرده و پرسش و پاسخ صورت گیرد.
سمپلینگ نوعی رودشو است که طی آن، نمونه‌ای از محصولات مورد تبلیغ جهت تست به مخاطبان تقدیم می‌گردد تا از این راه محصول و کیفیت آن به مخاطبان شناسانده شود.
به‌طور حتم حضور در رودشو و سمپلینگ چالشی است که نیازمند تخصص، طراحی و برنامه‌ریزی دقیق است. متخصصین ما در مجموعه آکسون، با طراحی و برنامه‌ریزی هوشمندانه این چالش را برای شما آسان ساخته و در تمامی مسیر در کنار شما خواهند بود.

برگزاری گوریلا مارکتینگ

گوریلا مارکتینگ یا همان بازاریابی چریکی، که به آن بازاریابی پارتیزانی هم می‌گویند، یکی از انواع کم‌هزینه تبلیغات است که طی آن با هیجان‌زده کردن، سورپرایز کردن و به‌طور کلی استفاده از راه‌های غیر معمول، سعی در گشودن جایی برای برند در ذهن مخاطبان می‌کند.
آکسون 369 بازاریابی چریکی برند شما را هوشمندانه طراحی می‌نماید و برنامه‌های انتخابی را همواره همسو با استراتژی‌های بازاریابی شرکت اجرا کرده تا تصویر مانایی از شما در ذهن مخاطبان بر جای بگذارد.